Pomoc zdalna i wsparcie techniczne

Pomoc zdalna i wsparcie techniczne

Obecnie większość prac utrzymaniowych na serwerach można wykonywać zdalnie. Niezależnie od tego czy chodzi o instalację lub aktualizację oprogramowania czy o analizę logów systemowych czy o wykonanie audytu bezpieczeństwa, w takich przypadkach nie zachodzi potrzeba fizycznego dostępu do serwera. Również zdalnie można wyeliminować większość problemów związanych z funkcjonowaniem serwerów oraz z działającym na nich oprogramowaniem. Dzięki temu można ograniczyć do minimum wizyty administratora w siedzibie firmy czy w serwerowni Klienta, a tym samym zoptymalizować koszty utrzymania swojej infrastruktury informatycznej.

Usługa pomocy zdalnej ma szereg zalet:

  • zdecydowanie niższy koszt usługi ze względu na brak potrzeby dojazdu
  • dużo krótszy czas reakcji na zgłoszenie
  • możliwość podjęcia działań poza standardowymi godzinami pracy
  • wysokie bezpieczeństwo – połączenie z serwerem jest szyfrowane
  • nieograniczony zasięg - brak ograniczeń geograficznych

Warunkiem skorzystania z tego typu usługi jest posiadanie działającego serwera Linux z dostępem do Internetu oraz udostępnienie danych do logowania na konto z odpowiednimi uprawnieniami.

W MKsys wiemy, że tajemnice przedsiębiorstwa Klienta i dane zgromadzone na serwerach to poufne informacje wymagające szczególnej troski i zachowania najwyższych standardów. Na życzenie możemy podpisać dodatkową umowę o zachowaniu poufności, dzięki której Klient będzie pewien, że żadne informacje uzyskane w czasie współpracy nie zostaną ujawnione innym podmiotom czy osobom trzecim.

Powrót

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.

Korzystamy z plików cookie w celu zwiększenia jakości i wygody korzystania z naszej strony WWW.

OK