Pomoc zdalna i wsparcie techniczne
Obecnie większość prac utrzymaniowych na serwerach można wykonywać zdalnie. Niezależnie od tego czy chodzi o instalację lub aktualizację oprogramowania czy o analizę logów systemowych czy o wykonanie audytu bezpieczeństwa, w takich przypadkach nie zachodzi potrzeba fizycznego dostępu do serwera. Również zdalnie można wyeliminować większość problemów związanych z funkcjonowaniem serwerów oraz z działającym na nich oprogramowaniem. Dzięki temu można ograniczyć do minimum wizyty administratora w siedzibie firmy czy w serwerowni Klienta, a tym samym zoptymalizować koszty utrzymania swojej infrastruktury informatycznej.
Usługa pomocy zdalnej ma szereg zalet:
- zdecydowanie niższy koszt usługi ze względu na brak potrzeby dojazdu
- dużo krótszy czas reakcji na zgłoszenie
- możliwość podjęcia działań poza standardowymi godzinami pracy
- wysokie bezpieczeństwo – połączenie z serwerem jest szyfrowane
- nieograniczony zasięg - brak ograniczeń geograficznych
Warunkiem skorzystania z tego typu usługi jest posiadanie działającego serwera Linux z dostępem do Internetu oraz udostępnienie danych do logowania na konto z odpowiednimi uprawnieniami.
W MKsys wiemy, że tajemnice przedsiębiorstwa Klienta i dane zgromadzone na serwerach to poufne informacje wymagające szczególnej troski i zachowania najwyższych standardów. Na życzenie możemy podpisać dodatkową umowę o zachowaniu poufności, dzięki której Klient będzie pewien, że żadne informacje uzyskane w czasie współpracy nie zostaną ujawnione innym podmiotom czy osobom trzecim.
Powrót